16 Aralık 2016 Cuma

Eğleneceksen Gel!

             
               "Amman bi recaaalim var hocaaam!"

               "Her kimeee? "

      "Raga, Raga..."

               "Masanın üstünde bardaak

               "eee"

               "Yuvarlak mı yuvarlak"

               "eee"

               "Abe beni de sorarsanız hem dondurmayım hem kaymak"

               "Raga, Raga..."

İlk izlediğimde ekrana mal mal bakmıştım açıkçası. Ama uzun süreli izlemek zorunda kalınca insan alışıyor. Zaten programın %80'inde Solmaz dans ediyo,yok tulumba çekiyo, yok Nurullah'a laf atıyo, yok Kaan'a gül atıyo...

Olayı baştan alırsak...

Evleneceksen Gel Show Tv'de hafta içleri yayınlanan, Seda Sayan ve Uğur Arslan'ın sunuculuğunu yaptığı, bana göre katılanların çok azının evlenme niyetinde olduğu bir kısmının medyatik olma çabasıyla katıldığı, çoğunun da amacını hiç anlayamadığım, diğer evlilik programlarına göre tabiri caizse daha uyduruk gibi duran fakat izledikçe adeta bir dizi gibi bağımlılık yapan, tartışmalarıyla cinnet geçirten, gıcık bir gülme hissiyle kanalı değiştirememenize sebep olan evlenme programıdır.

Vakti zamanında Solmaz ve Nurullah 2-3 ay görüşmüşler snrm.s.s

Malum Solmaz sürekli dans ettiği için Nurullah rahatsız oluyo. Solmaz ben dansı bırakamam diyo, Nurullah bırak diyo. Şimdi şöyle bir şey var: Solmaz bir Roman kızı. Dans etmesi çok normal ki dans etmek dünyanın en güzel şeyi bence. Nurullah da sevdiği kadının dans ederken başka erkeklerin bakmasından rahatsız oluyor. Durum böyle olunca araları açıldı, Solmaz'ın arkadaşı Songül aralarını yapmaya çalıştı ama nafile...

Sonra işin içine Nurullah'ı askerdeyken terk eden Gözdenur girdi. Neden? Çünkü Solmaz'la arası bozuk olan Nurullah'ı değerlendirmek için. Başta duygu karmaşasıyla bi afallasa da sonuçta bir geçmişleri olduğu için Gözdenur'a başta kırgın olduğunu belirtsede yine onla bir adım attı.
Tabi birşeyler hissettiği için mi yoksa Solmaz'a nispet yapmak için mi attı bu adımı? Bence durumu değerlendirdi. Zaten ikiside birbirinden vazgeçemiyor.

Sonra yine bir gün Solmaz dans ediyordu. Elinde gül vardı. Dans ederken gül birden Kaan'ın önüne düşüverdi. Düşüverdi diyorum çünkü bilerek attığına inanmıyorum. Attıysada özellikle Kaan'ı seçerek onun önüne attığını düşünmüyorum. 

Şarkı bittiğinde gözünden hiçbir şey kaçmayan sunucularımız Seda Sayan ve Uğur Arslan hemen sordular. Kaan'ın önüne gülü bilerek mi attın diye sordular. Can alıcı noktaya geldik!

Bu soru karşısında Solmaz ne cevap verse beğenirsiniz?  Hiçbir cevap. Çünkü kız öyle bişey planlamadığı için şaşırdı ve bişey diyemedi, düşünürken hemen Seda Sayan ikisini yan yana aldı ve böylelikle ikisi görüşmeye başladı. Yani ikisinin aklında da birbirleri yoktu.

Nurullah Gözdenur'la, Solmaz Kaan'la görüşüyordu fakat ikisinin de akıllarında hala birbirleri vardı. Kaan ve Gözdenur'a yazık oldu. Kullanıldılar.

Şimdilerde ise Nurullah taliplerine çıkıyor. Gözdenur bir ara yoktu tekrar gelmeye başladı ve hala hedefi Nurullah. Kaan bir sürü şey yaptı Solmaz için ama Solmaz'ın aklı halaa... Bu yüzden Solmaz'dan bir adım bekliyor. Solmaz... Solmaz'ı anlamıyorum. Bence o iki erkeğinde kendisine ilgi göstermesinden çok hoşlandı. Ama bilsin ki ikisinden birini seçemezse; seçeceği bir kişi dahi kalmayacak. Nurullah'ın da aklı hala Solmazda, Solmaz'ınki de Nurullah'ta... Yoksa birbirlerine sürekli laf atıp durmazlar. Şahsen ben sevmediğim bir insanın yüzünü bile görmek istemem.

Programın zaten en büyük olayı buydu. Çoğu zaman ne için tartıştıklarını bile hatırlamadıklarına eminim. Hiç sağlıklı bi tartışma ortamı yok ki! O ordan bişey diyo, o ordan bişey diyo. Lan birbirinizi dinlemeden nasıl, neye göre cevap veriyosun!! Hiçbişeye göre. Havaya konuşuyo. Zaten dediği şeyler de anlamsız. Ben niye sinirlendim şimdi tmm sakinim vjdlfv

Bu kulaklara zarar tartışmalar olurken e millet nerde? Nerde bu millet; nerde bu devlet? Nerde bu sunucular? Neden müdahele etmiyorlar? Çünkü onlar bu işten para kazanıcaklar. Tartışma olmazsa, kavga olmazsa,olay olmazsa kim izler? Malum biz Türk halkının bişeyleri izleme üzerine masterımız var. Yolda biri baygın yerde yatıyo olsa ona müdahele eden birileri(eğer ki varsa)dışındaki herkes etrafa toplanır, izler yani baya baya. Meraklı bi milletiz. Fazla merak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder